Det är ju typiskt

Jag som tänkte att jag skulle åka in till stan. Skapligt. Åka till mamma, umgåsa ite och sen sova där med barnen. Iiiiiiieeee!! Det blev ju inte riktigt som jag tänkt då. Ingen kan hämta mig och köra mig till stan, har för övrigt inga nr till nån heller, suck... Bussarna går ju inte direkt jätteofta så här på landet, en vid två och sen nästa vi åtta, WOOOOOW... Men Martina kunde iaf hämta mig efter åtta, så stan kommer jag ju till iaf, dock inte skapligt, men iaf!
Har konstaterat att J A G  M Å S T E  T A  K Ö R K O R T  S N A R A S T ! ! ! ! !

Försöker få minigrisen att sova lite, Wilma gör nått hon inte får men jag orkar inte bry mig för jag orkar inte tjata och resten av den här dagen har jag bestämt mig för att jag tänker vara en lat mamma för jag får snart ont i hasen av att behöva tjata på henne och mina öron ramlar snart av skallen av allt hennes jävla tjat så nu i eftermiddag kommer hon vara i paradiset, hon kommer få göra vad hon och JAG ORKAR INTE BRY MIG!!!!!!!! (en dålig mamma ja men då är det vä så, men bara nu i em ;)

H e j !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0