bortskämd eller toffel ;)

Sovmorgon, i like it!
Och när man går upp ur sängen hälls kaffet upp, och att Jerry bakar scones till frukost, är de det som kallas bortskämd? Eller är det han som är en toffel? Haha lite av varje kanske? ;)

Blev inte så mkt städ igår så får väl ta tag i det som är kvar idag, måste!!!!!

Vi hade en sån där stor, rosa (och då menar jag jätterosa) van. Jag gillade den för att den var stor och frän, vill man synas är rådet att köpa en! ;) Iaf så finns den inte mer, inte hos oss, den är borta :( Den blev bortprioriterad, snyft! Nu har vi en lite mindre bil, eller ganska mycket mindre bil. Säger inte vad för jag skäms, haha! Inte lika frän, och inte rosa. Men om jag får bestämma så bli den rosa. Och då kanske det känns lite bättre. Från stor, rosa, frän bil till liten, rosa, ful bil... Hmm....

Keso och Stoffe kom hit igår, lite mer än en halv öl fick jag i mig på loppet av två timmar. Jodå, segt var det, inte alls sugen. Vi drack lite kaffe och snackade skit, tryckte i oss ganska för jätte torra bullar, och bara segade i soffan. Men det är jag glad för idag, tänk om jag vaknat bakis idag med, UUUUUUUUUUUUHHHHHHHH!!!!!!!!!

Om ett tag kommer mina två älskade hjärtan hem, om jag har saknat dom!! ♥

Ikväll blir det nog bara massa mys, love love love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0