asso

Puuh!!!

Det började igår, ont i bröstet, jobbigt att andas.
Inatt, prinsessan vakna och ville sova på mitt bröst. AAAAAAAAAAJ!!!!!!!!!!! Det gjorde så ont i bröstet att jag fick panik för jag inte kunde andas. Jättehemskt och Läskit :S
La Mira i sin säng och gick upp, satte mig ner, ställde upp, det gjorde fortfarande ont. Gick in och la mig igen och andades försiktigt sen somnade jag.

Känner fortfarande ett tryck över bröstet, men det är mycket bättre!
Har roat mig med att googla-ont i bröstet, aa jo men tack för alla fyrtioelva olika tänkbara orsaker :/

Kan meddela att jag och Kira är väldigt osams. Hon överraskade mig imorse den söta hunden, två högar skit, en söndertuggad skräp påse, och så avslutade hon med en kiss på mattan. SUCK!!
Jag släppte ut henne i trädgården, svor ett par ramsor, plockade iordning efter henne.
Väl inne igen gick hon och gnällde så jag släppte ut henne igen, aaa men visst vad bra, nu gör hon sig dum och vägrar komma in, hoppar över staketet till grannen och trippar iväg. Och jag är inget vidare duktig på att klättra och grinden får jag inte upp pga all snö så jag får helt enkelt vänta ut henne tills hon själv vill in. Jag ger mig fan på att hon vet att jag inte får upp grinden, och bara måste sätta sig på tvären, haha!

Har precis slängt in en plåt med bröd i ugnen, till Wilma, det är ju ett o annat bestyr gällande glutenfritt så tacka vet jag mix ;)

Wilma kollar nu barnprogram och Mira ligger bredvid mig i babysittern och sover.

Om man skulle ta och diska lite kanske!!

Kommentarer
Postat av: Kyra

HAHA! Låter som en strålande start på en måndagsmorgon :) Trist det där med bröstet dock, hoppas att släpper snart! KRAM på er <3

2010-03-08 @ 08:52:16
URL: http://kyrak.blogg.se/
Postat av: angelica

mmmm jag var sååå glad förut haaha ;) mm hoppas de med annars får ja la ringa 1177.. KRAM =)

2010-03-08 @ 08:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0