varmt varmt varmt

Guuud vilken värme, men klaga ska man inte, hade de regnat hade man ju gnällt över det! Är man aldrig nöjd? ;)

Dom små sover middag, det tog inte en evighet att få dom i säng, skönt det! Så kan man ju själv slappna av lite :)
Ska dock snart väcka Mira för att åka till BVC, känns som tusen år vi var där sist. Blir en svänga till Linköping med, det behövs inhandlas en ny bikiniiii till mig, kanske några söta badkläder till barnen med, vem vet ;) Jag blir ju helt tokig när jag går i affärer, vill köpa allt allt allt till barnen, de finns ju mycke fint! :D

Sitter här med lite java, ska ta och göra mig iorning och sen drar vi.
Kul att sitta i en supervarm bil då, eller inte, blääääää.... Nu kommer klagandet igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0