Joomen... :)

Midsommarafton tillbringades tillsammans med barnen (förutom Mira som var hos Roabban) Jerry, Stralle, Keso och Stoffe! Var himla trevligt! Thilde och Thea åkte till Millan på em. Så då tog vi Cadillacen och snurra runt lite, Wilma är ju helgalen och härjar som bara den när hon åker raggarbil ;) Vi åkte först lite inne i stan i Linköping, och sen slutade vi med att åka över till Mjölby innan vi begav oss hem. Helkul kväll! :)

Jerry! ;)        

Thea superarg o ville inte ha krans :)

Thilde superarg ville inte heller ha krans :)

Wilma var i alla fall helnöjd över sin :)


Igår, ja va gjorde vi igår... Tog det mest lugnt, färga håret och sisådär :) Wilma har ju tjatat lite om att få färga håret och igår gav jag med mig. Bara hon inte ville ha svart sa jag. Ne men då väljer ungen det rödaste dom finns ;) Jaja, jag får väl nöja mig med att det tvättas ur inom 24 tvättar ;) Oj vad jag ska skrubba hennes hår ;) Skoja! Hon passade faktiskt i det och blev jättefin, och hon är nöjd som ingen annan :D

Åh ja måste ju bara lägga in en bild på Mira snuttan, jag hitta henne helt intrasslad i sängen häromdan hjärtat :)



Idag har vi styrt med allt och inget. Hållt på där uppe, solat, färgat håret på mig, som ännu inte är klart då de typ lite rött, lite orange, lite brunt osv... Ljusbrunt är tanken att det ska vara när det är klart. Om det nu blir klart om inte håret trillar av skallen på mig :( Slitet as hell! :(
Mira, Thilde och Thea har kommit hem idag, mina hjärtan!!! Ibland när man känner att gud vad skänt att vara ledig från alla barn lite, så räcker det hur bra som helt med helg (eller några timmar ibland ;), så hinner man ladda batterierna fullt igen. :) Och så får man hem tre skitglada ungar, fan vad allt känns underbart då ♥

Jag och Wilma har ridit lite idag med, vi har haft så mycket egentid med henne den här helgen och det har varit super, tror verkligen hon behövde det :) Vi red barbacka lite fram och tillbaka i hagen, mysigt var det! :) Och Eva (hästägaren) satte upp Wilma på dom två hästarna som inte är inridna och sa att Wilma var den första som har suttit på dom, gissa om mitt hjärta vart stolt då? :) Jajjemensan :D Då gick hon med huvudet högt :D

Nu sover alla barnen, och Jerry har parkerat sig i sängen. Tycker nog jag är lite tråkig när jag sitter här. Men det är ju min lilla egentid liksom. Det får han finna sig i. Men nu ska jag ta ett nattbloss och sen krypa ner bredvid honom ♥

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0