Förbannade vårdcentral....

Måste börja med att förklara det jag skev härom gången.
Jag är absolut inte svarsjuk på Thilde och Thea, utan jag blir mest irriterad när jag pratar om Wilma som liten och då så kan ju Jerry inte säga något eftersom han inte varit med. Men varje gång jag säger nått så börjar han prata om när tvillingarna var små. Vilket jag mer än gärna lyssnar på, jag vill veta allt om dom från innan jag kom in i deras liv, jag älskar dom ju som mina egna. MEN när jag pratar med Jerry om Wilma, berättar saker, vill jag bara att han ska lyssna, ta in, försöka få en uppfattning om sin dotter som liten liksom. Det kanske låter sjukt, lite svårt att förklara riktigt hur jag känner. Vill bara inte att någon ska tro att jag inte tycker Thilde och Thea för det gör jag verkligen, dom är ju lika mycket mina barn när dom är här, jag behandlar alla lbarnen lika, ger dom lika mycket kärlek. ♥

Jahopp... Det gick inte så bra med mitt VC-besök. Först kom jag försent, (skulle varit där1500 men kom 1510) men det var lugnt enligt receptionisten(stavas<--)jag fick sätta mig i väntrummet. Som tur var va Erika med mig, vilket var väldigt spännadne. Alltid lika roligt tillsammans :) Dock tillbringar vi alltför lite tid med varandra nu för tiden :(
Iaf innan vi åkte ringde jag VC för att säga att jag skulle bli sen, aa bra jag gillar det där med att få knappra in mitt telenummer så ringer dom upp, eller inte.. För dom skulle ringa up1610. Helt sjukt, varför ska man inte kunna få prata med någon riktig människa för?? Hm!!! Vi satt och väntade, det var några före mig. Tillslut hade vi suttit själva en stund. Och jag var förbannad på att ingen ropade upp mitt namn. Då ringer VC till min telefon, så sa jag att jag satt på VC men ingen hade kommit. Sen lade vi på och personen som ringe upp mig kom och hämtade mig. Sa att dom sagt fel tid till mig, att jag skulle varit där 1400. Jag höll fan på att dö alltså. Och inte fanns det någon doktor som kunde kolla mig, jag fick en ny tid imorgon. FY FAN!! Så där hade jag och Erika suttit från 1510 till 1630 för att få åka hem igen, sådär nöjd var jag kan jag lova!!!

Jag har klippt gräset idag, känner mig duktig :) Va inte så jobbigt faktiskt, och vi har ju inte så jättestor trädgård som tur är. Jerry fick något ryck förut :) Gjorde rabarberpaj och rabarberkräm.. :) Han brukar faktiskt baka ibland alltså, så det var väl inget, men att ställa sig och göra kräm förvånade mig faktiskt, duktig är han! :) Och gott var det :)

Nu ska jag faktiskt lägga mig om en stund, är fruktansvärt trött, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0