Underbara vääääder :D

Jag bara älskar att gå upp på morgonen när det är fint väder, man får så mycket mer energi ju :) Och att sätta sig ute i solen på morgonen med en kopp java, ja herregud så underbart, love it! :)

Jerry och Stralle har dragit iväg och jag är själv hemma med mina älskade ungar :) Wilma är redan ute i trädgården och badar i poolen, min egna fina fisk ;)
Jag tänkte att jag skulle värma upp dom smås pool med så dom med kan bada, eller så kanske deras badande får vänta till lite senare, när Jerry har kommit hem igen, tänk er själva tre krypande och farande ungar som man ska hålla reda på samtidigt,  ;) O i en pool dessutotom, där måste man ju hålla koll på dom verkligen, vill inte ha en massa undervattensimmande här inte! :)

Nähä, nu måste vi ut i den fina vädret!!!!!! :D
En kopp kaffe på gräsmattan får det bli, tillsammans med mina fina fina barn!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0