Tålamodsprövande :)

Dom snodde 4 rör blod av mig på vc :O Jag tyckte det var jättemycket!!!! Jag kanske överreagerar?? Kände på magen, halsen, lyssnade på hjärtat osv...  Men så får jag vänta tills 1juli med att få svar på proven, hm...

Thilde och Thea har varit super sega idag, och nästan inte ätit någon vätske ersättning alls :( fick i dom lite smörgås imorse och försökte med lite gröt senare men då spydde dom direkt. Även vätskegrejen kom upp. Ringde 1177 och fick rådet att köpa majsvälling och piggelin, och det åt dom-piggelinen alltså :) Majsvällingen var inte lika poppis.

Annars har dagen varit lugn, eller så lugn den kan vara med en tjatande 4åring ;) Nu sover iaf alla trollen ♥

Jag kan inte för mitt liv förstå hur man inte ringer på en hel vecka (nästan) och undrar hur det är med ens barn när man vet att dom är jättesjuka, helt oförståligt tycker jag, men men....

Jerry kom på att det är ju billigare att rulla cigg.. Jag kan lova att det inte blir billigare för mig, för det första  är det ju ett rent helvete att  hålla reda på pappret, filtret och tobaken, plus att man ska försöka rulla ihop allt... Jag har aldrig kännt mig så tjock om fingrararna som idag ;) Det mesta av min tobak låg på golvet och jag förstörde papper efter papper tills jag till slut efter mycket tålamodsprövande lyckades få ihop något som iaf liknade en cigg, haha... Men jag lär mig nog tids nog :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla filmen som börjar nio och bara mysa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0