pooooooooooool

Det blev lite längre än väntat i garaget, SUCK!!! Jag var så trött i hela kroppen efter bara en sån liten stund i lekparken så jag visste inte vad. Jättetråkigt! MEN nått så himla roligt, båda sketungarna Thilde och Thea (mest Thilde)ställde sigg upp och gick, massor. Trilla på rumpan, och så upp igen, skitaduktiga :D :D Är det inte bara för härligt med barns framsteg? Ja bara älskart :)

Två nya pooler är inhandlade! Fan ta hunden nu om dom blir sönderbitna. En liten sandlåta, dock utan sand än. Hoppas barnen blir glada :) Oså fick vi ta hem katten också, den har bott hos min mamma ett tag, men den funkade inte ihop med hennes katt så vi fick ta hem den igen. Och jag vet inte riktigt men ska en hund av rasen doberman vara rädd för katter? För ja har aldrig sätt hunden så himla lugn alltså ;) Vi får hoppas rädslan går över.
Och om några veckor (KANSKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) jag ska köpa en till liten kissemiss. Den är bara tre veckor nu, åh så himla liiiiiten och urgullig och man vill bara pussa på den ;) Men vi får se, det ska ju krävas viss övertalningsförmåga först. En viss herre är icke så förtjust i kissar.

Oj jag håller på att fylla poolen med vatten, undra om det är en stor pool i hela trädgården nu :S

En lugn kväll blire. Och ungarna somna faktiskt ganska fort idag, love love love :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0