Korvgrillning :)

Wilma åkte till Carina och Stefan förut, hon var superduperglad för hon skulle dit :) Och där stannar hon tills onsdag! ♥

Thilde och Thea äter utan att spy!!!!!!! Välling som vanligt men mat bara pyttelite åt gången, men det är ju framsteg :)

Just nu sitter dom tre små liven bredvid mig och äter majskrokar :)
Jerry ska grilla korv och jag tänkte hälla i mig kaffe(om de finns nått klart). Jag är så seg som att jag fortfarande sover fast ögonen bara e öppna, knappt de heller ;)

Om man skulle ge sig ut och gå lite sen, det är ju rätt skönt ute! O motion behöver man ju :)

Åååååh jag har hittat en sits som man sätter på en tvillingvagn(som vi har)så man slipper trillingvagn så där att dom sitter på rad och den är jättebred och kommer inte in någonstans - lycka!!!! :D

Vägen här utanför, där får man köra i 50! Tycker för övrigt är jätteförfort men iaf. Husen här ligger ju precis vid vägen. Som tur var är våran trädgård mot andra hållet! Vi har grind och staket runt. Vi säger åt Wilma att hon a b s o l u t    i n t e får gå ut på vägen. Men ibland slår hon ju dövörat till och kanske tar nyfiken någon gång över och så är hon på vägen iaf. Det jag skulle komma till att även om jag tycker 50 är fort jag tycker de borde vara 30, så skiter fan i mig alla som åker förbi i att det är 50. Jag blir galen varje gång de kommer en bil och blåser förbi. Till och lastbilar kör som idioter. Tänk bara om Wilma någongång skulle springa ut, det finns ju ingen chans för dom att stanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0