Hon gick runt i en cirkel :D

Wilma har har aldrig haft någon bonusmamma. Jo, men ingen som tagit hand om henne som bonusbarn. Därför känns det lite konstigt när jag säger att Mira ska till sin bonusmamma. Hm. Det är väl just det att jag inte är van vid det. Man kan ju aldrig få för mycket kärlek. Vilket jag hoppas att hon ger henne, det trot jag.

Wilma är på dagis, sista dagen innan hon ska gå på semester ;) Härligt, bara ligga och sega i sängen på mornarna, slippa stressa iväg till dagis osv. Underbart! ♥

Thea, Thilde och Mira leker på sitt rum :) ÅHHHHH jag kolla in precis och såg att Thilde stod upp (det har hon kunnat länge) men så typ lyfte hon ena benet och tog ett yttepytte litet steg fram med ena benet, flera gånger på rad, runt i en cirkel :D :D Supergulligt, vad hon kan hon :) ♥
Det är skönt nu när Mira börjar krypa och ta sig fram, då kan ju liksom hon också vara med och leka på ett helt annat sätt än vad hon kunde förut. Då bara Thilde och Thea kröp, då var de lite som om dom jävlades med Mira, tog saker och kröp iväg ;) Haha! Ungefär som "du kan inte ta mig, lalalalalaa" Haha! :)

Kul att det inte är nån kö när man ringer Försäkringskassa, du är placerad i kö och vi beräknar kunna ta ditt samtal om 27minuter.. Hahaa nee så länge håller inte ens mitt batteri i telefon, så jag la på.. Tänkte att det är ju lite roligare att sitta och vänta där istället, så åker dit sen. Fick inte min föräldrapenning idag, :( Har nog missat att fylla ett papper tror jag, då blev jag rätt arg på mig själv måste säga, BLÄ!!

Ska väl snart åka tror jag, men först ska jag ta mig en kopp kaffe till.

Hej så länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0