Energivälling??

Jerry lura iväg mig på värstingpromenad :) Haha, jag höll på att dö nästan. Nerå överdrivet, men långt gick vi men det var faktiskt riktigt skönt! Ungarna gillade det också och när vi kom hem igen var jag överlycklig att dom satt och hänge i vagnarna och såg så trötta ut, kalas, bara ge dom flaskan och sen slänga dom i säng. NIX!!!! Jag börjar tro att Jerry blanda i nån sorts energi i deras välling. Trötta - I N T E   A L L S!! Dom vägrar sova, till och med Mira som brukar somna direkt protestera idag. Men men imorn gör jag vällingen, då blandas de inte i nån energi där i inte, jag är smart - sömnmedel!! ;)

Jag skulle behöva städa. Det ser ut som en tornado paserat här! Men jag orkar faktiskt inte det nu så jag skriver upp det morgondagens schema!

Jag ska nog hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen bredvid älsklingen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0