En stor jävla stekpanna tack!!

Härliga väder :D

Städat och plockat lite idag. Duktiga jag! ;)

Jag tog med mig barnen och gick bort till Erika och Micke måste jag väl skriva, det är ju han som bor där i första han ;) Vi satt ute i trädgården, lekte med ungarna, snacka skit och drack kaffe, superdupertrevligt!!!!!!!!!!! :)

Han Hon Den Det som gjort en anonym anmälan, fick reda på det idag, den personen måste vara så in i helvetes jävla feg. Eller också ha ett mycket tråkigt liv så Han Hon Den Det måste försöka förstöra för andra. Det är ju helt sjukt. Varför är det så svårt för en del att sköta sig själva och inte lägga sig i andras liv? Blir skapligt trött alltså!

Ibland händer det att jag känner att jag bara vill slå mig själv med en stekpanna i huvudet så hårt att jag däckar, när man ibland känner att vattnet rinner över kanten. Så känner jag nu. Jag bara orkar inte med alla måsten, alla tankar, alla frågor. Jag vill bara just nu bli lämnad ifred!!!

Imorn är en ny dag - Nya tag!!!!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0