Dom vägrar sova :(

Jag vet inte om jag är elak när jag säger att det är något fel det tar mer än två timmar för tvillingarna att somna? Det spelar ingen roll vad man gör, om man är där är dom mer intresserade av mig än att sova, går man in och lägger ner dom med jämna mellan rum funkar inte det heller, låter man dom skrika somnar dom efter flera timmar (jag går in emellanåt alltså) Det är ju bara så frustrerande, dom väcker varandra, även mira och så är man på noll igen liksom när man lyckats få iaf en eller två att somna. Det är som om dom inte är trötta alls. Man lägger ner dom o innan man ens hunnit vända ryggen till står dom upp... All hjälp är välkommen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har varit en bra dag annars, Wilma har kommit hem igen, Jag har plockat och städat och hållt på, rätt okej faktiskt, inte sådär jobbigt som det kna vara ibland! ;)

Nähä nu ska jag be till gud att barnen somnar snart så jag med kan gå och lägga mig. Ska kanske läsa lite i boken medans jag väntar! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du testat att ge dom varsin välling i sängarna?? Det funkar alltid på Leo! Annars får han skrika tills han själv somnar.. Utan att ja går in alltså.. Man hör ju på dom om det hänt något eller om dom bara skriker för skrikandets skull =)

2010-06-23 @ 21:51:52
URL: http://mjda.blogg.se/
Postat av: Anni

Dom får Välling i sängarna. Grejen är ju att alla tre små sover i samma rum o väcker varandra o de e väldigt jobbigt. Oftast får dom skrika tills dom somnar men det är ju jobbigt för man själv kan ju inte riktigt slappna av för ens dom sover.

2010-06-23 @ 23:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0