vrås

Jaha... Power Meet.... :)
Vi kom iväg sen iaf :) Mötte upp Majki o dom på brask i linköping, tanka och gav oss iväg :)
På vägen upp börja Majkis hjul på bilen att, hur säger man... vibrera eller hur man ska förklara. Iaf gick det knappt att köra med bilen. En mil till nästa mack, tack!! Vi mötte några bilar vi ett trafikljus och som tur va hade dom en domkraft som vi fick låna så dom kunde byta hjul. Tur att Majki var smart och tog med reservhjul ;)
Så var allt frid och fröjd igen. Tills vi kom upp till västerås, då var det våran tur.. Bilfan koka. Men som den braiga bil vi har så behövde den bara vatten och ett inkopplat värme-blablabla för att sen fungera igen :)
Vi åkte cruisingen, det var roligt, man träffar ju så mycket roligt/konstigt/muppit folk ;) Iaf så somna innan vi kom fram till stället vi skulle sova på. Jag vaknade i bilen av en full jävel som tyckte att vi skulle partaja med honom, kl halv sex på morgonen.. det tyckte INTE JAG!!!! (vi hade då inte sovit så många timmar) Hade även en ganska irriterad Jerry på golvet bredvid mig, jag hade inte velat delat med mig av baksätet så han fick parkera på golvet, stackarn! O i framsätet sov Stralle. Jag makade på mig så han fick plats och vi sov vidare (jag iaf) till nästa jävel (Majki) väckte oss, tjugo över sju!!! Tack då... Haha!!
Dagen var ganska seg, vi tog de lugnt, käkade frukost, och sen efter en mycket lång bilkööööööö kom vi fram till marknaden. Gick en liten stund där. Glömde jag berätta att det var typ 485648374 grader varmt?? Och att jag hade ont i ryggen/höfterna/benen så jag knappt kunde gå?? Inte så roligt, jag hade kunnat beta mycket pengar för att någon skulle såga av mig på mitten och slänga iväg min halva kropp, neeeej jag överdriver inte!!!!
Apoteket nästa - värktabletter!!!!!!!! Sen blev det bra igen!!! :)
Dags för cruising igen, dricka lite öl... Och på tal om ölen, som legat i bilen.. Ta en öl, häll upp den i en mugg, värm den i mikron på tre minuter så får ni nog samma temperatur som vi hade på våra öl.. Inte så värst gott kan jag lova :/ Dom var väligt sega att dricka :( Vi åkte ett varm, som tog flera timmar, sen bestämde vi oss för att åka hem, för att åka ett varv till på flera timmar och sen åka hem, då hade vi kommit hem på förmiddagen dagen efter, nu kom vi istället hem halv 4 på morgonen!

OJOJOJ jag glömde ju berätta att vi mötte upp Nicke och Älgen och älgens, ska vi säga tant?? Iaf, i cruisingen skulle Nicke kissa, det gick segt framåt och vi var säkra på att han skulle hinna ifatt oss så vi åkte sakta sakta.. Men ingen Nicke kom.. Inte på hela natten, inte på hela morgonen. Och eftersom han inte svarade i telefon så konstatera vi att den var tappad. Vi åkte ett varm och leta och sen till polisen och kolla om han var där, men icke - ingen Nicke ;) Vi åkte tillbaka till stället där vi sovit och där älgens bil stod och titt där satt nicke i en stol och sov hahahahahhahaha... Hade hade övernattat hos polisen. Dåligt av dom att inte säga det till oss tycker jag. Men han kom ju till rätta och det var ju bra det :D

Nu har jag bråttom för jag ska till stan, skriver mera sen! Hejs så länge :) :) :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0