Hon gör mig förbannad!!!!

Lite bilder från vrås :)


Dodge....nånting..... :)


Undra hur man fortfarande kan vara trött när man sovit på hotell gripen haha stackarn ;)


Pungens pappa, älskarn ;) haha!!! Sååå rolig människa :)


Jerry, Stralle, Alex och Pungen!! :)


Samma kille erbjöd den här JÄTTEKNIVEN!! Haha undra vem han inte gilla, jerry eller bilen haha ;)


Jerry fick låna ett basebollträ :) Undra om personen tyckte bilen var för lite knölig?? ;)


Pussssssssssas!




GUUUUUUUUUUUD vilken tid uppladdningen tog... det orkar jag icke med så nu blir de inga fler bilder.... :)




Kan man bli anmäld för att man skulle kunna tänka sig att adoptera någons barn???
Jerry frågade tvillingarnas mamma om jag skulle få adoptera barnen, fick svaret att hon aldrig hört nått så dumt. Det är ju bra!! Då kan ju min fråga bli att varför vill hon då inte ha dom mer än varannan helg?? Men men...
Iaf fick jag reda på att hon ringt till polisen(för att soc inte svarat) och rådfrågat vad hon skulle göra.. Med vad undrar jag då?? Polisen hade frågat henne om hon ville göra en anmälan.. För vad?? Jag undrar vad hon egentligen sagt. Till mig sa hon att hon berätta läget för polisen, och dom hade frågat.. Iaf förstår jag inte varför hon ska ringa någonstans.. Hon sa till mig när jag pratade med henne att hon inte vill ha barnen för hon inte orkar och hon tycker att vi tar hand om dom bättre. Hon säger att hon inte har erfarenhet osv.. Nehe vem fan har det när man får sitt/sina första barn?? Alla som har barn har ju skaffat sig erfarnhet under tiden, man växer ju med sina barn, lär känna dom, deras behov osv... Hon tycker jag försöker ta hennes barn ifrån henne... Det tycker jag är svinelakt... Det är HON som väljer att inte ha sina barn mer än 6dar i månaden, det är HON som valt bort sina barn.. Hur i helvete kan det bli mitt fel?? Vad trodde hon, att jag skulle låta Jerry ta hand om tvillingarna bara för att jag inte är deras biologiska mamma?? Som jag skrivit förut, jag särbehandlar inte barnen, jag älskar dom lika mycket! Är det nått fel?? Dom behöver ju en mammafigur att se upp till och eftersom jag och Jerry är tillsammans och bor ihop och nu deras biologiska mamma inte träffar dom så mycket så är det ju jag kanske som blir det, MEN det är ju fortfarande hon som valt bort dom. Jag valde inte att hon skulle skita i sina barn, men utifrån det valet hon gjort har ju hon valt att jag "blir mer mamma" till barnen!!

Som E sa -Hon har ju lärt sig köra bil.. Ska det då vara så svårt att kunna ta hand om sina barn och lära sig dom?? (ungefär så nått i stilen) och det är ju jävligt sant..
Vill jag lära mig rida står jag ju inte bara och glor på hästfan och hoppas på att jag nån dag helt plötsligt kan rida, jag måste ju vara med hästen och lära mig... Samma sak med barn, ska man lära känna sina barn är det ju en fördel om man träffar dom och är med dom!!!

Nehe nu ska jag ge Williiii en kvällsmacka och sen stoppa skitungen i säng :) ♥

Kommentarer
Postat av: Cicci - Mamma till Joline

Hejhopp!! Har inte hunnit läsa så mycket ur din blogg än, men fan va kul att jag hittade hit.. Och jag måste säga innan jag fortsätter läsa att jag blir lika glad varje gång jag ser bilder på dig å Jerry.. ni är bara så fina ihop!!

Ses nåndag? så jag får träffa både er och alla småttingar :o)



Kramar Cicci

2010-07-17 @ 14:36:03
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0