Ungar :)

Det var ju himlans fint väder igår :)
Robban kom och hämtade Mira på förmiddagen, han ville ha lite extramys med henne då han inte har möjlighet att träffa henne så mycket när han jobbar. Kanon tycker jag. Det finns en åt varje håll det tycker jag är lite roligt, hur två människor kan vara rena motsatsen av varandra, trots samma sak - båda är föräldrar. Aja!

Vi andra åkte in till stan, och JAG HITTADE EN BIKINI!!!!! - LYCKAAAA!!!! ;) Sen åkte vi hem till mormin och tog en kaffe med henne i lekparken, så fick Wilma leka en liten stund med :) Vi tog även med occ katten, annars hade den nog blivit utkastad från balkongen då den inte går ihop med mammas katt, dom bråkar som fan och låter inte mamma sova på nätterna. Så nu är nog mamma mer glad på mig än på mycket länge när hon blitt av med en kisse ;) Säger bara - Sov så gott mamma! :)

Thea hon är duktig hon, dök för första gången igår. Dock ofrivilligt, men iaf. Det gick bra, hon blev inte så rädd som jag trodde. Det gick på två sek, jag vände bort huvudet och när jag kolla tillbaka på poolen såg jag ett par ben rätt upp i luften så jag skynda fram och tog upp henne, lilla hjärtat. Men de gick som sagt bra :)

Thilde går mer och mer den stora tjejen, det är ju bara för sött när hon tar sina vingliga steg framåt :) ♥

Ungarna har fukost. Både Thilde och Mira såg ut som dom lagt huvudet i gröten istället för att ha ätit den, kladdbarn ;)

Nu leker alla barnen tillsammans, det är ju underbart att se :) Våra fina fina barn!!! ♥

Jag tänkte väl att jag ska sätta på lite mer kaffe, avnjuta en kopp och sen hoppa in i duschen. Senare blir det stan, och Jerry får vara hemma själv med alla barnen, mysigt med egentid!!! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Kyra

Låter som ni har det bra! Mysigt! Nu får vi bannemig ta tag it snart fröken Andrén! ;)

2010-07-06 @ 22:05:39
URL: http://kyrak.blogg.se/
Postat av: Anni

Ja det tycker jag verkligen :D <3

2010-07-08 @ 19:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0