jomenjatackar :)

Har varit i Mantorp och solat med min underbara Erika :) Det var fan i mig äckligt varmt och fläkten ska vi inte prata om, det blåste ljummet liksom, jomenjatackar, inte mycket svalkande luft där inte... Hehe!!

Jerry är duktig han, han står och tar tag i den förbannat tråkiga disken (som faktiskt jag tänkt men men) Nu slapp ja de iaf... Aaa jag kanske är aningen lat ;)

Ibland funderar jag på hur mycket en människa orkar och klarar av, min mamma palla 13år.. Hur hon lyckades är för mig ett jävla under. Kan det ske förändringar eller tror man bara det för att hoppet är det sista som överger en???


Nä nu ska jag gå in o bädda om en vaken unge.. Sen blir det nog att inta sängen, kanske nått bra på tv det får vi hoppas.. Najtinajt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0