Inga fler sovmornar här inte ;)

Man har blivit lite bortskämd med sovmorgon nu under sommaren. Ungarna har sovit förvånansvärt länge och om inte det så har Jerry gått upp med dom och låtit mig sova, för det mesta :) Men nu slår dom upp sina ögon runt halv 7-7.. Det är väl ingen otid att gå upp alltså men det tar ju emot lite faktiskt, hehe.. Men snart är det ju dax för dagis och då blir det ju tidiga mornar så det är ju bra att få rutin på mornarna :)

Ungarna sover middag och här sitter jag med en kopp java, det är tyst och lugnt, rätt skönt måste jag säga :) Att bara vara liksom :)

Tänkte att ja slänger in lite nytagna kort på sketungarna :) ♥


Mira, glad som för det mesta :D


Haha, vet inte riktigt vad Thilde håller på med här alltså :) Sötungen ♥


Älskade fina unge, visar stolt upp sin nya tröja ;) ♥


Thea äter nöjt och glatt frukost :) ♥



Nu ska jag nog passa på att diska lite... Hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0