I em drar vi :)

Vi lämnade Wilma i V-vik i måndags. Hos min morfar och mormor. Allt var frid och fröjd tills Wilma bestämde sig för att hon ville följa med hem igen. Men hon fick stanna som vi bestämt och hon hade tjatat massor innan att hon ville dit så vet inte vad hon fick för sig.
Hon ringde dock på tisdagen och var helt förstörd, ville hem NUUUU!!!!!!!!!!!! Vi pratade lite och kom överns om att vi skulle dagen efter. Jag fick ett mess av mormor att allt gått bra, dom hade badat och lekt och skulle plocka jordgubbar osv :) Det brukar vara så när hon är där, första dagen vill hon bara hem. Men resten går alltid bra :) Hon kommer hem igen på måndag mitt hjärta! ♥

Mira åkte till sin pappa igår, och ska vara där tills söndag. ♥

Thilde och Thea ska åka till sin mamma idag, och vara där tills söndag. Hoppas allt går bra!! ♥

I em åker vi till Västerås - POWER MEET!!!! :) Ska bli himla roligt. Får vi se om jag blir lämnad i år igen, har lyckats med det två gånger innan, haha! Dom två gånger jag varit i Vrås har jag blivit lämnad, det kan kännas lite illa. Första året åkte Jerry hem utan mig, som tur var stannade Erika med mig (vi var vid det tillfället förbannat osams) Men de är en annan historia ;) O andra gången yrade jag iväg med folk och dom jag var där med åkte hem väldigt tidigt när jag fortfarande sov. Haha håller tummarna för en bilresa hem med dom jag åker dit med ;)

Jag tänkte att jag skulle packa lite, vi ska bara vara där från idag tills lördag natt men eftersom jag är tjej måste jag ju ha med mig en jävla massa kläder, haha. Det kan ju vara kallt, varmt, medelvarm, medelkallt och jag måste ju ha med mig kläder till alla väder :) Jerry kommer nog bli galen :S Men så är det, jag åker INTE utan mina kläder ;)

Nu är jag stressad, puss så länge!!!

Kommentarer
Postat av: jerry

haha du är go du gumman!!!!i år åker du med oss hela vägen vare sej du vill eller inte:)du ska med mej hem oxå!!!!!!!!!!!!!!!ÄLSKAR DEJ!!!!!!!!!!!

2010-07-09 @ 11:26:13
Postat av: anni

hahaha det låter bra det ;) haha puss älskar dej med serrö hjärtat :D

2010-07-09 @ 11:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0