Energibarn.....

Skrikande ungar som vägrar sova - H J Ä L P   M I G ! ! ! ! Vad ska man göra? Det är en återkommande fråga haha.. Känns som vi prövat ALLT och inget funkar.. Suck... Mira grisungen sover oftast som en stock, somnar efter sin välling, skönt det faktiskt! :)
Jag funderar på sömnmedel.. Alltså jag har hört om droppar??? Nån som vet?? Bvc säger att man ska sitta med dom för dom är i den åldern där dom kan känna sig lite övergivna. MEN det funkar INTE!!!! Dom slappnar inte av, är så överlyckliga att man är där inne, när man ens visar sig, går in och lägger ner dom får dom som en överdos energi.. Sjukt jobbit!!!

Wilma sprang som en dåre över parkeringen (fast att jag sa till henne) till Carina och Stefan, glada unge :D
Hon ska vara hos dom till måndag eller tisdag. Och Wilma hoppades på att dom skulle till landet, för det finns kor och kalvar där :) Sötunge!! :)

För övrigt slapp jag promenixa hem.. Tacka vet jag älskade grannen E V A ! ! ! ! ! ! :) Hon hämtade mig vid tåget så jag kom hem. Hon körde även in mig och Wilma till stan förut och det TACKAR vi för :)

Nähä spendera lite tid med karln kanske.. Hinns ju inte riktigt med ibland :( Det är ungar, matlagning, tvättning, blöjbyten, lek, och plock - you name it ;)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Känner igen de där, vi lägger Alicia med flaskan o hon skriker o protesterar en bra stund men inser sen att hon är trött o lägger sig. Men de krävs ju rätt mycke som förälder för de är inte lätt o höra på de o inte gå in...

Lycka till!!

2010-07-16 @ 19:59:31
Postat av: Linda Olsson

Sv; Ja eller hur! Jag tycker inte det är mycket att va ute typ en gång i månaden.. Men jaja, alla har ju åsikter om precis allt. Om folk bara kunde sköta sitt i stället.

Allt är bra med oss, själva då? :D



Kramar

2010-07-16 @ 21:33:22
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Anni

Ja jo de gör ju det. Och så är dom så roliga för när dom lyckats somna efter kanske en och en halv timme sover dom en liten stund o sen vaknar dom o har bajsat, de slår aldrig fel haha så ibland får man börja om, men inte alltid. Linda-ja fy fan va skönt de vore :) okej, nice att allt är bra. Det är det här med :) kram

2010-07-16 @ 21:47:09
Postat av: Linda Olsson

Sv; Tackar ;)

Kram

2010-07-18 @ 08:55:25
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0