Blåser kallt :(

Jag vet inte varför, eller jo det kanske jag vet. Varför jag och Jerry ibland kan bli så osams att man nästan blir rädd för sig själv, man bara skakar och vet inte vad man ska göra, känner att jag skulle kunna klubba ner fanskapet. Jag tror mycket handlar om osäkerhet, att man är rädd för att förlora den andra. Men jag förstår inte varför man när man blir så arg är elak istället för att försöka lösa allt, om man nu inte vill förlora den andra. Det är ju inte så att man vill få höra massa skit eller hur, man vill ju istället höra hur fin och underbar man är ;)
Han är sån som bara SKA prata DIREKT och lösa saker, medans jag gärna går iväg en sväng för att lugna ner mig. Aaa, inte så lätt alla gånger. Det brukar resultera i att vi blir ännu mer sura på varandra. Sen går man och surar och väntar på att den andra ska be om ursäkt, ingen vill ge sig liksom. Väldigt omoget kan ju jag tycka, vi är ju faktiskt vuxna människor. Men det tar väl tid att hitta nått mellanting kanske. Man får ju helt enkelt försöka. För så jävla roligt att vara osams är de ju inte.

Dom älskade ungarna, dom ska få så himla många pussar idag, dom somna D I R E K T ! ! ! ! ! ! ! ! ! efter vällingen igår, V Ä L D I G T    L Y X I G T ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Fler sånna kvällar tack :) ♥

OJ OJ OJ!!!!! Jag måste ju bara berätta att ERIKA min älskade, hon vettni har fått körkort nu. :D Så massa GRATTIS till henne!!! ♥

Det blåser rätt mycket idag, jag tyckte det var skitkallt ute. :( Jag vill ju ha sol och värme. Får se om vi hittar på nått skoj sen eller om vi bara är hemma och myser :)
Städa måste vi göra också, jag skulle behöva alla garderober som finns i världen känns de som, det är kläder ta mig fan överallt och det finns inte plats :(

Nu har vi lämnat bort Kira med, men hon får de nog bra, eller det får hon. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0