Bada?

Jerry ger dom små lunch så jag passar på att skriva lite, va ju några dagar sen.

Det viktiga som hänt är följande, JAG HAR TAGIT KÖRKORT!!!! WEIIIIIII :D och så har ju WILMA FYLLT ÅR!!!!!!!! 5år är hon nu, helvete vad tiden går fort!!!!!!!!!!! Det känns inte alls som fem år sen jag låg på bb med värkar som från helvetet. Bara ett år kvar tills hon börjar skolan juh, ojojoj!!
Bilder från hennes födelsedag kommer senare :)

Jag ska vara ute ur min lägenhet på lördag, STRESS!!! Det gillas inte :( Men jag är ju å andra sidan en sådan människa som gör allt i sista sekund så varför klaga egentligen när man själv väljer att vara segast liksom ;)

Kevin och Erika har varit här en liten stund, barnen bestämde att vi skulle åka och bada så vi får väl se om deras önskan går i uppfyllelse ;)

Åh ja glömde ju berätta att jag kört min första cruising, haha!!! I Askersund :) Det var roligt faktiaskt :) Dock inte att köra hem i regn och mörker men jag lyckades ju re ut de med och hem kom vi juh :)

Nehe nu ska småttingarna sova lite middag och jag ska no ta mig en kopp java och sen en dusch!

Hej hopp så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0