Så kan de va...

Oooooj vad klockan är mycket och jag är vaken, tillhör inte vanligheten. Men jag känner ett litet behov av att skriva av mig lite så jag kämpar emot min extremt tunga ögonlock ;)

Jag känner otroligt mycket press på mig från alla håll och kanter. Jag måste enligt soc gå på jobbtorget för att få pengar. Samma grund för alla. Jomenvisst det kan jag förstå men nu tror ju inte jag att alla är gravida, har foglossning och ont i stort sätt hela tiden, sover dåligt på nätterna för att man har ont, har ångest varje morgon för man är så trött att man nästan gråter för att man är så orkeslös, har fyra barn varannan vecka (vilket jag absolut vet att jag valt helt själv). Så ska man vara den där glada mamman, positiv och på bra humör, leka, bära, laga mat, plocka disk, städa, YOU NAME IT... Plus att man har en karl som man ska hinna med också. Ska jag vara ärlig tycker jag faktiskt inte att det är speciellt roligt vara gravid längre, framförallt inte när jag har så ont och är så inihelvetesjälvatröööööööött hela tiden. Ni kanske tycker jag överdriver och klagar aningens mycket, men det är så här jag känner, jag mår skit emellan åt alltså. Ska till läkaren på tisdag nästa vecka och hoppas verkligen jag får någon hjälp, och framförallt ett läkarintyg som jag trycka upp i ansiktet på soc.

Sen funderar jag lite på det här med ex o sisådära.... Jag har sagt till Jerry att jag inte vill att han och Millan har någon kontakt om det inte gäller barnen då förstås. Men ibland funkar inte riktigt den kommunikationen så bra heller, skriver vi mess till henne och frågar nått kanske hon inte svarar pga att hon inte har pengar på tele. Men eftersom hennes pojkvän har abonemang kan ju jag tycka att hon borde få låna hans tele och svara. Men det tycker inte han, lustig kille de där. Han tyckte inte vi skulle skriva till honom gällande deras barn. Men hallå, dom bor ihop, borde inte barnen ligga i hans intresse då med eller? Ja ja skit samma inte det jag skulle komma fram tioll utan... Nu är dom iaf osams och hon ringer Jerry och pratar om deras problem... Hmm... Jag anser att hon kan ringa om det är nått, om hon vill ha hjälp med barnen eller om de e nått allvarligt, men deras tjafs angår fan i mig inte Jerry... Och så blir jag så irriterad för Jerry säger åt henne att han inte bryr sig om vad dom tjafsar om, men tänk er då att att druckit matolja och är så leeeeeeeeeeeeeeeen i käften så ja vet fan inte vad. Hade jag varit Jerry hade jag sagt, ville du nått om barnen? ok, bra hej sen lagt på.. För det är så han tyckt att jag skullat göra om det hade varit jag som pratat med mitt ex....  Gaaaah... Är jag sjukligt svartsjuk eller vad???? Svara ärligt??? (detta är nu ett tillfälle jag pratar om som hände nu idag nyss)

Kanske dumt att dela med sig av så privata saker o skriva så öppet och med namn o allt :O Men det är mitt sätt avreagera mig på så.... Jaja sån e ja :) O äre nån som har nått att säga varsegod att kommentera, MED NAMN!!!!!!!!!!!!!!! :)

Williiiälsklingen sover :) (konstigt vore de väl annars :S) Min fina argbigga.. Vi var ute o åkte bil förut och ville inte åka hem, så hon gapa och skrek och tjöt så mycket förut så hon kräktes på sig själv tillslut, för att hon inte fick som hon ville. PAPPAS humör ;) haha... Hon var så röd runt ögonen när hon lugnat ner sig så de såg ut som jag tvingat henne att ha varit vaken i en vecka. Hoppas på lite bättre humör imorrn. Hon har sina perioder den lilla grisen när hon får spel men så är hon ju så underbar när hon är på sitt bra humör. <3 Älskade finafinafinafina unge <3

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0