Sömnlös pga foglossning + Jobbtorget + 4 ungar

Älsk ligger i soffan och säger aj aj aj aj, i hopp om att få massage, HA, det kan han ju tro ;)


Äntligen är lägenheten klar, nya tapeter överallt. Och detta tog två veckor. Kaos kan man säga. Möbler som flyttas runt och så 4 ungar på de. Men fint blev det! :)

Sömnlös pga foglossning + Jobbtorget + 4 ungar = Ingen rolig kombination. Ganska tröttsamt, jag har ingen ork. Humöret är absolut inte på topp, eller självklart är jag på bra humör emellenåt men inte lika mycket som jag vill. Vissa dagar bara hatar jag allt och alla och vill kunna vägra gå upp ur sängen. Känner mig som världens sämsta flickvän och världens SÄMSTA MAMMA ibland. Det gör mig ledsen. Jag vill kunna ge Jerry och barnen det bästa och ibland känner jag bara att jag inte kan, jag orkar inte.

Får ju bistånd från socialen nu då, och dom "tvingar" mig att gå till jobbtorget. Min barnmorska sa att jag skulle sjukskriva mig, från soc eller vad? Förstår inte hur jag ska gå till väga riktigt? Har iaf tid till både sjukgymnast och läkare, jag lovar att jag håller tummen HÅRT för att bli sjukskriven. Hur fan ska ja lyckas överleva annars? Ska jag må så här till mars då eller? Det kan väl ingen människa tycka? Jag vill må bra, vara glad och framförallt orka med min familj ♥

Dom tre små grisarna sover, älskade skrikande gapande barn ;) ♥

Wilma kollar sin nya film och trycker i sig godis, hihi :) Fina unge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0