Sjuklingar

Idag upptäckte vi att alla tre små hade feber, inte så kul! Men dom har varit rätt så pigga ändå, lekt och härjat som vanligt. Dock aningens gnälliga emellanåt. Snoriga är dom med alla tre. Och Thilde har en hosta som får henne att vakna sjuttioelva gånger per natt. Lilla hjärtat! Så idag shoppade jag loss på apeteket. Känns som dom är sjuka rätt länge - blir friska - är på dagis några dagar - blir sjuka rätt länge - blir friska - är på dagis några - blir friska........ Dom är liksom mer sjuka än friska känns de som :( Skitjobbigt äre! Älsklingarna ♥

Jag och Wilma drog till Madde och Nova efter lunchen! :) Trevligt! Barnen lekte, jag hällde i mig kaffe och Madde cola. Så snackade vi en massa skit också såklart :) Får bli oftare kan jag tycka :) Wilma med tror jag då hon fråga nästan direkt när vi åkt om vi kunde åka dit igen :D Hihi! ♥

Varit hos spec.läkare idag då. Han tryckte och kände lite, vad mer kan han göra liksom?? Ont satan gjorde det iaf! :( Han sa att eftersom jag inte har något jobb eller någon praktik eller sådant så kan han ju inte skriva ut ett intyg på nått. Vilket jag förstår. Men så fort jag fick klart för mig vad jag skulle bli sysselsatt med sa han att jag skulle ringa så skulle han fixa ett intyg! Skitabraa!!!!

Thilde och Thea somnade nästan direkt idag, k o r s i t a k e t ! !
Mira somnar oftast alltid direkt och det är rätt skönt när alla somnar direkt. Man slipper frustationen liksom, slappnar av på ett helt annat sätt. Like it!! :)

Bara Williwonki som är vaken, fast nu när jag kikade på klockan insåg jag precis att hon med ska i säng. Så ska ta och stoppa hjärtat i säng. ♥



Jag som tänkte ladda upp lite bilder då, nepp det blir inget med då för datorn muppar och hittar inte minneskortet så jag får inte ens bilderna i datorn :( Fräs! Hoppas älsk kan lösat :)

Hejpåer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0