NYÅRSAFTON!!

Barnen har sovit hela natten. U n d e r b a r t ! Däremot har jag vaknat varje gång jag skullat vända på mig, nästan gråtfärdig pga att jag hade så ont i mitt blygdben. Hatar denna foglossning asso :( Vissa dagar vill jag bara att bebis ska komma ut NU NU NU. Men han måste ju bli färdigbakad ju, lillkillen :)

Blev väckt av att det bankade på dörren, BANKADE!!!!! Jag öppnade dörren och möttes av 5 poliser. WHAAAAAAAT tänkte jag, vad har jag gjort nu haha.. Dom bara stod och glodde på mig haha konstigt med tanke på att jag var yrvaken och antagligen såg ut som ett levande frågetecken. Den ena frågade om jag hört nått liv under natten och om jag mådde bra. Jag svarade och så sade han gott nytt år och gick.. Hmmm....

Dagen blir lugn, vet inte riktigt när Thilde och Thea räknas som friska?? 48timmar efter sista gången dom spydde? Sen vet jag dock inte om dom har feber :S Vi kör iaf en innedag och käkar lite god mat ikväll och bara myser :) Pappa kommer nog sen med och firar in det nya året, trevligt!

Nähä nu ska jag fixa och dona lite, vi hörs! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0