Lalalalaa Simhallen :D

Gick upp före alla andra idag, drack kaffe och kollade nyhetsmorron, haha! Lite vuxenpoäng det det där med nyheter va? ;) Fick inte så mycket lugn ro förens alla barnen vaknade. Fixade frukost åt dom, väckte älsk och sen stack jag iväg till sjukgymnasten.

Hon frågade en massa om hur och var det gör ont. Finns det nått jobbigare att förklara än, hur det gör ont??? Jaja vi förstod varandra iaf och hon visade min några övningar jag skulle göra. Hon rekomenderade mig även vattengympa för gravida, tens?apparat(en mojäng som ger typ stötar om jag fattat rätt?), och kryckor. Kryckor är faktiskt nått jag funderat på men jag avaktar lite (dum som jag är) och lever på hoppet om att övningarna hjälper. Några stötar vill jag absolut inte ha så någon tens?apparat blir det icke.

Efter det hämtade jag Jerry och ungar och vi begav oss till S I M H A L L E N :D :D :D där Mamma och Martina mötte oss. Jag har varit lite nervös för denna dagen då jag lätt blir stressad och inte riktigt pallar med. MEN.... Vi hade s u p e r k u u u u u u l :D Dom små gillade det som bara den, Thilde och Mira var lite skeptiska i början med det släppte efter en stund. Iaf för Thilde, Mira är lite mer försiktig av sig. Men dom plaska runt i barnpoolen, åkte rutschkana och plaskade :) Wilma tog ganska snabbt med sig Martina till vågbassängen. Hon är en fisk Wilma, mer under vattnet :)

Den stora rutschkanan var nått av det som Wilma också ganska direkt ville åka. Så vi andra stod och tittade på ett tag medans hon åkte. Thilde blev helt hysterisk när hon inte fick bada, hihi!
Efter lunchen så tänkte ja att nemen va fan, dom små kan ju också få åka :) Och så blev det :) I knät på någon av oss vuxna då såklart. Dom tyckte det var sååå roligt :) Wilma med, att vi alla åkte efter varandra, haha :)

En mycket rolig dag. Dock har jag väl utsatt min kropp för allt som inte är bra när man har foglossning, men what the hell. Vad gör man inte för sina barn ;) ♥

Nu på kvällen efter att dom små stoppats i säng så myste jag, Jerry och Wilma ner oss i soffan med grönsaker och dipp, och melon och bara myste innan hon med skulle säng. Älskade hjärtat, hon tröck i sig så mycket melon, gurka/morötter och dipp så hon fick ont i magen, sötnöten ♥


Lite bilder från simhallen :)

Mira. Thea.

Thilde. Thilde.

Wilma. Wilma o Martina.

Thea. Mira.

finafinafinafinaungar


Ne nu blir nog sängen och lite tv, är helt slut. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0