Julmust

Fy fan säger jag bara, gillar inte julmust. Men vad tror ni jag sitter och dricker. Just det - JULMUST!!! Blää, haha kan de vara min graviditet som får mig att drickat tro? ;) hehe!

Idag har jag, Wilma och Thilde varit hos Madde och Nova. Jerry var hemma med dom andra små :) Trevlans var de :) Madde bakade sockerkaka, SMARR säger jag bara, tröck nog i mig halva tror jag, haha!

*pepparpeppar* Men nu tror jag att Thilde sover, det har isf bara tagit en timme och 20 minuter. Då har vi varit inne två ggr. Thea är nog fortfarande vaken men hon har inte fört något liv, hon har legat och spelat med sin speldosa. Fel av mig!!!!, Thilde är fortfarande vaken. Men nu spelar hon speldosan med utan att föra liv. Håller tummen stenhårt för att dom somnar snart. Och sover bättre än natten tills idag, vet inte hur många gånger Jerry var uppe hos Thilde som vaknat i ren panik och bara skrikit rätt ut. Jobbigt när dom inte kan säga vad som är fel liksom. :(

Willi kollar film på sitt rum stumpelumpan. Hon har varit en liten bråkare hela dagen idag när hon inte fått sin vilja igenom :/ Men men alla har vi ju dåliga dagar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0