Imorrn....... :D

Idag kom alla småttingar hem ♥ Föratt... Imorgon är det J U L A F T O N ! ! ! ! ! ! :D Någon som hade missat det??? ;) Och vi har grisarna halva dagen. Love it :) Mamma och pappa kommer hit med, nice! Jag gillar egentligen inte julen. Men eftersom det inte finns nått bättre än att se sina barn vara så förväntasfuolla, bli så glada och slita bort pappret på alla paketen :) Så har jag på senare år ändrat mig en aning ;) Tycker det är MYSIGT MED JULEN :) Sen all jävla stress som är runt julen kunde väl varit mindre men, samma sak varje år så varför klagar man egentligen ;)
Åhhhh så får man ju äta massa mat med Weeeiii :D Haha! Jag har fuskat några dagar och smakat på ditt och datt hehe men imorgon ska jag äta allt allt allt och massor. Asso seriöst, det är jul, då får man svulla. Och allt jag äter imorn lär inte mäskas på mina kilo ändå, eller nått enstaka kanske ;) sen har jag ju faktiskt ett tag kvar tills skiten ska bort (kilona asso). ;) Näha parkera sig i soffan kanske och ta de lite lugnt och slappa med älsk :) ♥




Måste bara slänga in denna låt den passar mig på nått sätt ;)
(Kajsa skrev hela låten åt mig en gång när vi i vanlig ordning satt på mitt köksgolv mitt i natten och drack kaffe och åt diverse godsaker:) det var tider det ♥)

I hate the world today
You’re so good to me, i know
But i can change
Tried to tell you
But you look at me like maybe i’m an angel underneath
Inoccent and sweet

Yesterday i cried

Must have been relieved to see the softer side
I can understand how you’d bee so confused
I don’t envy you
I’m a little bit of everything
All roled into one

I’m a bitch i’m a lover

I’m a child i’m a mother
I’m a sinner i’m a saint
I do not feel ashamed
I’m your hell i’m your dream
I’m nothing in between
You know, you wouldn’t want it any other way

So take me as i am

This may mean, you’ll have to be a stronger man
You used to shoot when i start to make you nervous
And i’m going to extreams
Tomorrow i will change and today won’t mean a thing

I’m a bitch i’m a lover

I’m a child i’m a mother
I’m a sinner i’m a saint
I do not feel ashamed
I’m your hell i’m your dream
I’m nothing in between
You know, you wouldn’t want it any other way

Just when you think

You got me
Figured out the seasons are already changin’
I think it’s cool, you do what you do
And don’t try to sing me

I’m a bitch i’m a lover

I’m a child i’m a mother
I’m a sinner i’m a saint
I do not feel ashamed
I’m your hell i’m your dream
I’m nothing in between
You know, you wouldn’t want it any other way

I’m a bitch, i’m tease

I'm a goddess on my knees
When you hurt
When you suffer
I'm your angel undercover
I've been numb
I'm revived
Can't say i'm not alive
You know i wouldn't want it any other way




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh det var länge sen! Vilka tider. Hoppas att ni har det bra hela familjen, tänker på dig min lilla lilla syster. God jul!

2010-12-23 @ 22:23:12
URL: http://www.Kajsa-Maja.blogspot.com/
Postat av: Anni

Ja det var det :) <3 Vi har det bra. Hoppas jag att ni har med. Min lillastorasyster <3 God jul!

2010-12-24 @ 17:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0