Idiot!

Jag ställde en enkel fråga till Miras pappa. Vad han har för rutiner ock sovtider. Då förstår ni fick jag tillbaka en skopa skit. Sluta gnäll, sköt du ditt, vill du bråka så får du leta efter det någon annanstans. Jag kör mitt rece och det funkar bra. HALLÅ HJÄRNDÖÖÖÖÖÖÖD jag undrade bara!!!!!! Det funkar bra här med. Bara en tanke att de skulle vara någelunda lika. IDIOTJÄVEL!!!!!!!!! Undra vilken alkoholprocent han har i kroppen. Blir aggresiv av en så enkel förfrågan. Blir ju nästan rädd, vart är världen påväg liksom! Hmm.....

Btw så somnade barnen rätt bra idag med. Det tar väl på krafterna att vara sjuk :/ Får se hur natten blir.

Nu ska jag och min blivande man lägga oss i sängen och kolla film. NICE! ♥

Hejpåer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0