I väntans tider??

Ja det känns som så iaf.

Inatt började Thilde med spy. Hon drabbades iaf inte liks mycket som Thea *pepparpeppar* Thea spydde MASSOR i ca två timmar medans Thilde rejält en gång sen bara lite smått under natten.

Så nu väntar vi på att det är dags för Mira att börja med :S

Barnen har inte sovit så värst bra i natt, synd om dom små liven :( ♥ Men Jerry har tagit rätt mycket och låtit mig sova. Hur underbar är inte han liksom? LOVE HIM SOOOOOOOO ♥ ♥ ♥

Även nu på morgonen fick jag sova. Eller barnen väckte mig ju då med sina fina sångstämmor ;) Hihi :P
Thilde och Thea åt inte alls nått till frukost, men man märker att dom är hungriga men dom vågar väl inte liksom. :( Snuttarna!

Städa lite och fixa idag kanske. Tvätta sen i em också, behövligt vill jag lova ;)

Får se när Williwonki behagar att komma med :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0