H*N borde spela.... Haha hemska tanke, hemska mig...

Irriterad blir jag på denna människa... H*n är en mycket frustrerande människa som jag mer än gärna ser försvinner från mitt liv, långt långt booooort....... Så jag har funderat lite... Om jag ger denne en pistol, laddad med alla skott i magasinet, sen får personen leka rysk roulette. Smart va? Haha. Eller heter det då ryskt självmord? Nej men gud vad hemsk jag är :O Men ärligt så mycket hatar jag nog denna person. (och NEJ hat är inte ett tecken på rädsla för er som nu fått för er det) ;)

Nu lämnar jag min irritation o hoppar in i duschen istället :)

Barnen är bättre idag, ingen feber alls :) *pepparpeppar* Mycket skönt! :)

Läggningen med Thilde och Thea gick rätt bra idag också, såååååå underbart skönt :D

Asso skrev jag dusch? Tror nog att jag kanske lyxar till det med ett bad :)






B y e !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0