Frågor/Svar!

Har lite tid över så jag kör lite frågor då ;)


1. Hur gammal är du om fem år?
27 nästan 28 ;)

2. Vem var den sista du träffade?
Stralle.

3. Hur lång är du?
164.

4. Vilken var den senaste film du sett?
Hm.. Kommer inte ihåg.

5. Vem ringde du senast?
Mamma tror jag..

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Ne. Till Miras pappa.

7. Vad är dagens planer?
Har firat jul och ska väl fortsätta med det :D

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på till vem de gäller.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda.

10. När såg du senast din mamma?
För någon timme sen.

11. Vilken ögonfärg har du?
Blågrå.

12. När vaknade du idag?
Strax innan åtta.

13. Har du någon gång hittat en katt?
Japp, eller den hitta nog mig. Haha.

14. Vilken är din favoritplats?
Hemma med massa mys. Eller i en raggarbilbil på nått roligt ställe ;)

15. Vilken plats föredrar du minst?
I bilen i rusningstrafik, FY!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I ett STORT hus vid vattnet och en stoooor trädgård :D

17. Vad skrämde dig som barn?

18. Vem fick dig att skratta senast?
Wilma tror jag :)

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Ja.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
6 tror jag.

23. Hur många landskap har du bott i?
Hm..3 kanske?

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Ja, har inte alla de? ;)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota (på sommaren iaf)

26. Är du social?
Tycker ja allt.

27. Vilken är din favoritglass?
Chocklad tror jag..

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Haaaaaandlaaaa :D

29. Tycker du om kinamat?
Ja.

30. Tycker du om kaffe?
JA!

31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe!!!!!!

32. Sover du på någon särskild sida?
Njae..

33. Kan du spela poker?
Njee.

34. Tycker du om att mysa?
Absolut!

35. Är du en beroendemänniska?
Lite ibland, beror på.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ne.

37. Vill du ha barn?
Annars hade jag inte skaffat mig några ;)

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska..

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Japp.

40. Föredrar du havet eller en pool?
Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder :)

42. Äger du dyra smycken?
Det tror jag inte.

43. Har du någon gång testat narkotika?
Ja.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
En bulle.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Erika är ju en rolig person asso ;)

46. Välj ett ärr på din kropp?
På hakan. Ramla igenom en glasruta.

47. Vad har du för ringsignal?
Riiiiiiiiiing Riiiiiiiiiiiiiing...

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Klart :)

49. Flirtar du mycket?
Ne.

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Hemma hos mamma tror jag.

51. Kan du byta olja på bilen?
Självklart ;)

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nix!

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Oj, kommer inte ihåg.

54. Läser du dagstidningen?
Ibland.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej.

56. Dansar du i bilen?
Absolut :D

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Inte en aning..

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Namnskylt till dörren med alla familjemedlemmars namn på..

59. När var du i kyrkan senast?
När Mira döptes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0