Fingerfärg :D

Wilma åkte till Carina och Stefan i förmiddas. Hon var superduperlycklig, det var länge sen hon var där nu. ♥

Jag och Jerry sysselsatte dom små med att måla fingerfärg :) Wiihoo :) Haha det var spännande tyckte dom!

Mira =)

Thea =)

Thilde =)

Resultaten =)

Haha dom tyckte det var jättekul och få sitta och kladda, även att smaka ;) Dock inte så gott tror ja då dom grina illa hihi. Färgen var ju dock inte det lättaste att få bort från varken stolar eller baranen. Men vad gör det. Dom hade ju kul ;)

Thea lillsnuttan är magsjuk :( Inte alls kul. Man märker hur hungrig hon är men vad hon än får i sig kommer det upp lika fort. :( ♥

Läggningen idag gick K A N O N ! ! ! ! Dom spela sina speldosor lite, men inget skrik eller så. Sen somna dom. Undra bara om det var en engångsgrej eller om det håller i sig. Vi får se imorrn ;) Jag bara älskar denna kvälls läggning iaf :D

Nu ska jag äta glass med älsk, eller får nog äta själv för han är väl redan klar då jag bara var tvungen att sätta mig här lite ;P

Hej på er :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0