ojojoj...

...vad tiden springer iväg.... Har inte kunnat skriva för våran dator har pajat GRÅT!!!!!!

Vi håller nu på att inskola Thilde och Thea på dagis, det går superbra :D Dom tycker det är skoj som bara den :D

Vi har ävern varit på Liseberg med Wilma, jag, jerry, mamma och pappa :) En skoj dag och Wilma skratta sååååå mycket :D Vi med.. :D <3

Willi har även hunnit varit hos Carina och Stefan och dom har varit i Kolmården och så :) Kul kul ;)

Annars rullar dagarna på... Inte en lugn stund ;) Eller ibland så.. ;)

Nähä nu ska jag snart bege mig tillbaka till dagis och hämta mina tre älsklingsungar och sen hem och pussa min 4e älsklingsunge som är hemma med Jerry :D:D <3 <3

Bye.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0