Sjuk! :(

Keso och Stoffe har varit här idag, väldans länge sen vi träffades så det var mysigt :) Vi åt pannkakor till lunch och drack kaffe! :D

Wilma har varit ute och lekt med en kompis som hon träffat nu när vi flyttat :) Varit borta nästan hela dagen hehe bara varit inne och ätit, roligt juh. Hon börjar bli stor min lilla tjej :) Tiden går FÖR fort :S När hon kom hem hade hennes kompis sminkat henne, ojojoj så hon såg ut.. Väldigt svart runt ögonen.. Jag kan ju tycka det är lite tidigt att barn börjar sminka varandra vi 4års ålder, vet dock inte hur gammal hennes kompis är men jag undrar hur man tänker som förälder när man ger sitt smink till sitt barn och låter det kladda hela ansiktet fullt på någon annans barn :S Hmm!!

Thilde och Thea åkte till sin mamma idag, tomt utan dom små liven men ändå skönt! Dubbelmoral.se! ;)
Nästa söndag ska vi kalasa för dom för dom fyller ju på lördag :D 1års kalas, SÖTT!!!! :D

Mira är sjuk mitt lilla hjärta :( Somnar i fem tio min och sen vaknar, så håller hon på, stackars liten.

Jag vet att man ska sköta sig själv och skita i andra. Men när jag har del i saker fast jag egentligen inte behöver bry mig hur ska jag då göra?? Det blir ju en lite knivig sutuation kan man ju säga.. Höm!!

Nu är mitt lilla hjärta supersur så jag ska ta upp henne och försöka lägga henne och somna i våran säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0