Rubrik?

Måste bara börja med att skriva - Jag gör misstag. Jag har ingen kontroll och ibland är jag svår att ta - men om du inte kan ta mig när jag är som sämst, då är du inte heller värd mig när jag är som bäst. Stämmer ju bara så in i helvete ;)

Jaha dåligt har det varit med skrivande här, jo men vi har ju faktiskt flyttat, bra ursäkt!! ;)
Har kommit iordning rätt bra faktiskt, några, ok ganska många kartonger kvar, men vi har ju ett liv med, fyra ungar och sisådära då får man låta dom dära kartongerna stå och vänta lite :)

OJOJOJ.... Ni vet när man blir sådär chockad att man nästan inte kan prata haha, det hände mig härom dagen.. När Erika kom hit på kaffe så hade hon med sig R, ett ex till mig och som jag inte pratat med på ja herregud, flera år... Skapligt chockad.. Lite konstigt blev det ju allt men va fan de va, vad ska jag säga.. Säger som Jerry skulle sagt - Spännande.. Hehe!!

Som vanligt är det massa skit, jag och Robban kommer I N T E överens och jag bara O R K A R   I N T E ! ! ! ! ! ! ! ! Ska det verkligen behöva vara så här?? Vi är ju för helvete vuxna människor........... FAN!!

Jag bara måste ge tuuuuuuusen rosor (i ord, gulligt va;) till JERRY som stått ut med mig och mina humörsvängningar o sådära.... Han är Bäst!! PUSS ♥

Alla barnen sover och jag bara älskar dom, MINA UNDERBARA BARN OCH BONUSBARN, FINASTE!!!!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0